Correu a Pere Fontanals i Bosch en anglès en francès en espanyol

dilluns, 31 de desembre del 2007

Bloc; tancant l'any

L’onze de setembre encetava La muntanya russa sense tenir molt clar ni el nom, ni cap on volia anar, cada quan escriuria, sobre què escriuria i sense saber quan duraria tot plegat. Hores d’ara quan falten poques hores per acabar l’any entenc que aquests poc més de tres mesos d’escriptura m’han fet viure sensacions que voldria sintetitzar en les experiències que m’han agradat i les que no m’han agradat des que funciona La muntanya russa.

· M’ha agradat rebre missatges encoratjadors engrescant-me a seguir en la mateixa línia de compromís amb els meus pensaments.
· M’ha agradat tornar a parlar amb persones amb qui just ens saludàvem gràcies a que s’han acostat per comentar-me apunts del bloc.
· M’ha agradat veure comentaris a favor i en contra dels meus escrits.
· M’ha agradat veure que hores d’ara i des de l’onze de setembre he rebut cinc mil set-centes cinquanta visites (no pàgines vistes) i que d’un mes a l’altre les xifres creixen per sobre del setanta per cent.
· M’ha agradat conèixer blocaires i periodistes digitals i establir amb ells una certa complicitat gremial.
· M’ha agradat formar part de la creació incipient (per ara) de la Bagesfera. El 2008 serà el seu any.
· M’ha agradat escriure alguns apunts de pitonissa i haver encertat.
· M’ha agradat veure que alguns dels meus escrits han transcendit.
· M’agrada constatar a diari que el moviment catosfèric creix a un ritme molt alt.
· Finalment, m’ha sorprès i m’ha agradat molt que Marc Vidal m’hagi afegit a la llista dels 50 catosfèrics ja que és una “selecció pretesament personal dels blocs en català que millor representen la catosfera actual.

· No m’agrada veure blocs de polítics descuidats que quan passen els comicis de torn queden penjats. Això és embrutar la xarxa.
· No m’agrada que m’hagin amenaçat pels continguts d’algunes entrades.
· No m’ha agradat el menyspreu que m’han mostrat alguns polítics professionals de la comarca retirant-me la salutació i contestant-me en privat escrits que són públics al bloc. Treballin a Manresa o a Barcelona cobren també per aguantar els comentaris de qui governen i demostren molt poca cintura si no saben distingir entre una crítica professional i una relació personal.

Bon Any.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

he acabat al teu blog de casualitat mirant el technorati de la Catosfera i vull feliciatar-te per la menció del Marc Vidal. Home que sigui ell qui et seleccioni te un doble mèrit. Pensa que el Marc és el blogger més llegit i numero 1 en català http://www.alianzo.com/net/top-blogs/language/catala i http://www.kedume.net/conversa i uns dels blogger de referència ja que escriu el blog colaboratiu mes llegit d'EUA (www.americablog.com). A més, per si fos poc, és el ideoleg i es qui promou les primeres jornades de la Catosfera a Granollers en les que jo participo com organització

Pere Fontanals i Bosch ha dit...

En sóc conscient, en sóc conscient. És per tot això i per la sorpresa i la ilusió que m'ha produït (no era conscient ni que em llegís) la seva menció que aquesta referència seva m'empeny a anar millorant.