dilluns, 7 d’abril de 2008

Neix Mediaclic, comunicació digital

Avui al final ja m’he donat d’alta d’autònoms i es pot dir que Mediaclic queda constituïda com a central de medis digital amb la vista posada en el mercat català i en la premsa digital catalana. És clar que segons les demandes pot traspassar fronteres i també buscar suport publicitari allà on sense ser un mitjà digital es generi trànsit, però l’esperit de Mediaclic és utilitzar la metodologia comercial convencional per oferir una publicitat digital lligada a un contingut elaborat. Les enquestes afirmen que en el nostre país més d’un quinze per cent del consum d’informació política es fa a través de la xarxa, que la meitat de la població s’hi connecta freqüentment, que segons l’OJD els deu primers mitjans en català apleguen més d’un milió i mig d’usuaris únics al mes i que ja existeixen vint capçaleres auditades per aquest mateix òrgan.

A més, però no només, la xarxa ofereix un usuari professional, jove i amb un cert poder adquisitiu i la seva publicitat és dinàmica, mesurable i interactiva. De forma modesta, Mediaclic neix amb vocació de suport als mitjans digitals i amb la voluntat de popularitzar-los, fomentar-ne l’ús i fer possible l’obertura a clients que busquen formes imaginatives d’arribar a l’usuari final.

A banda d’actuar com a central de mitjans, Mediaclic oferirà serveis d’arrodoniment de campanyes multisuport, estudis de publicitat multicapçalera, complementació publicitària a través de la web, creació i disseny de campanyes publicitàries, adaptació de webs convencionals a webs comercials, posicionament de la web en els cercadors, elaboració de consultories publicitàries i d’imatge així com fórmules imaginatives de penetració a la xarxa.

Mediaclic es constitueix com un ventall de serveis digitals en xarxa, utilitzant els mètodes de proximitat convencionals per oferir un producte potent, modern i innovador. Com que La muntanya russa s’escapa una mica de tot això a partir d’ara canalitzaré la informació de Mediaclic per les seves vies. Permeteu-me però que avui no hagi volgut amagar la il·lusió i per aquesta vegada us n’hagi fet partícips.

Osona.com, 8 d'abril de 2008.
3cat24, 8 d'abril de 2008.
Naciódigital, 8 d'abril de 2008.
Diari de Mataró, 8 d'abril de 2008.
Directe.cat, 9 d'abril de 2008.
Comunicació21, 9 d'abril de 2008.
Ràdio Catalunya, 9 d'abril de 2008. (segona part)
El Singular digital, 10 d'abril de 2008

8 comentaris:

Marc Vidal ha dit...

fan falta projectes com aquest a la catosfera, sort!

miquel ha dit...

Mola sort, Pere, és un projecte molt interesssant.

I si necessites qualsevol cosa ja ho saps!

Ànims i endavant;)

PD: Per cert; fou un plaer veure't en persona. És curiós que, gairebé 11 anys després, encara senti aquella sensació "estranya" al "desvirtualitzar" a la gent que coneixia només per Internet:-D Soc dels de la vella ciberescola, encara que no ho sembli ;-D

Anònim ha dit...

Un projecte interessant!
Ànims!
(un logo molt maco!)

rosalia ha dit...

Tot mitjà de comunicació és vàlid per transmetre una il·lusió i, compartir la teva amb nosaltres, pot ajudar a algú a tirar endavant la seva........
sort en aquesta teva nova aventura!

L'espia ha dit...

Visca els emprenedors! Sort i endavant Pere!

Àlex

Jonatan Triviño ha dit...

Hola Pere. Et desitjo tota la sort del món en aquest nou i interessant projecte que ara encetes. Si puc ajudar-te en alguna cosa, ja saps. Salut.

Pere Fontanals i Bosch ha dit...

Volia esperar la nit per agrair-vos les mostres de suport. Segur que per temes professionals més d'una vegada hauré de contactar amb algú de vosaltres. I espero que per temes personals ens puguem veure algun dia amb tots plegats.
Gràcies de cor.

Anònim ha dit...

No ens coneixem personalment però si que et segueixo a través de la xarxa. Moltes felicitats per la iniciativa i segur que en parlarem perquè ens interessa força. Atentament,

Marcel·lí Pascual
www.viurealspirineus.cat