Tot i que aquests primers dies de treball a Mediaclic ens estem trobant amb moltes visites més de caire informatiu que no pas d’interès comercial comencem a notar simptomatologies que són pròpies d’alguns clients i que no afecten ben bé qui vol fer publicitat sinó qui acull la publicitat. Aquesta darrera setmana hem visitat sis mitjans informatius digitals que volen estructurar la seva activitat comercial. Evidentment no toca fer públic de quins mitjans es tracta no perquè sigui un descrèdit intentar vertebrar l’amortització de la inversió inicial i cobrir les despeses estructurals, oi més quan es pretén professionalitzar el servei per oferir una millor informació a l’usuari, sinó per discreció professional, però algun d’ells és prou conegut en el medi convencional.
En aquests casos Mediaclic ofereix als mitjans l’elaboració d’estudis de comunicació, imatge i marca digitals en forma de consultories de diagnosi i evolució, el treball i seguiment tècnic sobre mateix de l’edició digital fomentant les eines de control i seguiment dels baners per a oferir garanties i llistats als anunciants i finalment canals de promoció paral•lels i alternatius a l’anunciant tipus per a fomentar l’ús de la capçalera digital i augmentar-ne les visites.
Tot plegat s’ha de fer amb molta imaginació i creativitat però també cal una gran dosi de sistematologia tècnica, financera i comercial. Dues persones són les que s’ocupen de les consultories a Mediaclic. Una per les que afecten a la part comercial i de la comunicació i l’altra per les d’imatge i marca.
En aquests casos Mediaclic ofereix als mitjans l’elaboració d’estudis de comunicació, imatge i marca digitals en forma de consultories de diagnosi i evolució, el treball i seguiment tècnic sobre mateix de l’edició digital fomentant les eines de control i seguiment dels baners per a oferir garanties i llistats als anunciants i finalment canals de promoció paral•lels i alternatius a l’anunciant tipus per a fomentar l’ús de la capçalera digital i augmentar-ne les visites.
Tot plegat s’ha de fer amb molta imaginació i creativitat però també cal una gran dosi de sistematologia tècnica, financera i comercial. Dues persones són les que s’ocupen de les consultories a Mediaclic. Una per les que afecten a la part comercial i de la comunicació i l’altra per les d’imatge i marca.
3 comentaris:
el bebè és una monada!
i el teu projecte d’empresa veig que va endavant, sort pera aconseguir les fites plantejades!
avui dia es veu que tothom fa estudis, anàlisis, DAFO's, diagnosi, consultories, etc. etc. Però algú treballa de veritat? o és que ja tot el país és un país d'estudis, reestudis, còpies d'estudis sobre com han de treballar els altres, un país de neoyuppis, de fashions i altres galindaines?. Jo vull crear una consultoria que faci diagnosis, anàlisis i aconselli si és millor utilitzar cinturó o tirants. Un tema apassionant. On anirem a parar....
Al darrer anònim,
No entenc el teu concepte de treball de veritat. Quin és el treball de veritat? El de la fàbrica, la construcció, el de les mines? Doncs jo et demano un exercici: Mira al teu voltant i digues una cosa de les que t'envolta que en el seu moment no hagi estat objecte d'estudi tècnic, de viabilitat o de comercialització.
Aquest concepte tant marxista de la feina "de veritat" aplicada a l'esforç físic va patir ja la primera devallada als anys 50 del segle passat. On anirem a parar... amb persones que pensen que les coses surten automàtiques, per la voluntat intrínseca del treball en sèrie.
Mediaclic a desenvolupat aquest producte a instàncies dels propis medis comunicatius. És una demanda que ens han fet i que nosaltres acollim gustosos. I de la mateixa manera que els medis volen vertebrar el seu departament comercial per cobrir les pròpies despeses estructurals, Mediaclic ha de cobrar per fer estudis d'aquest tipus, no pas perquè no tingui voluntat de donar suport als medis sinó perquè malauradament no ens podem tampoc permetre treballar a canvi de rés.
Publica un comentari a l'entrada