Correu a Pere Fontanals i Bosch en anglès en francès en espanyol

dissabte, 9 de febrer del 2008

Ja salten les llambordes de Sant Ignasi

No, no és una nova proposta xocolatera d’Enric Rovira, és la constatació d’un deteriorament anunciat. Les llambordes de davant de la Sala Ciutat estan desfalcades i ballen un mes després de l’acabament de les obres. Estan a l’espera que el temps o una mà xica les facin saltar perquè quedi un forat enmig de la plaça. Ho vaig anunciar, vaig fer propostes i, fins i tot, vaig pretendre estendre el model a altres punts de Manresa. Casualment aquest vespre m'he trobat el regidor de via pública, Joan Vinyes, a més de Lluís Ferran Toledano que anava molt ben acompanyat de Gemma i Clara. Després de renyar-me simpàticament pels meus escrits [2] [i 3] de crítica a l’Esquerra local li he comentat la necessitat que la plaça fos per als vianants, que Santa Llúcia i Escodines també. Joan m’ha contestat que per a fer això fa falta conscienciar la població poc a poc, que la gent no entendria fer un pas alt per creuar la plaça en cotxe. Entenc la resposta però crec que un govern innovador ha de tirar propostes impopulars endavant quan són pel bé comú. Encara que la ciutadania es queixi al principi acabarà per admetre l’encert de la mesura.