Correu a Pere Fontanals i Bosch en anglès en francès en espanyol

divendres, 21 de març del 2008

Quatre dies a Sant Sebastià

La ContxaAquest vespre sortim cap a San Sebastià en el que serà el primer viatge al País Basc de la meva dona i filles. No se m’acudeix cap destí millor tot i que les previsions meteorològiques són desfavorables i el clima del Cantàbric ens rebrà amb la cruesa dels seus vents. Encara que a primers d’any teníem il•lusió per anar a Viena el cost dels passatges per a tota la família més quan com deia ahir la meva activitat professional ha de donar un gir a la tornada, ens ha fet actuar amb prudència buscant un hotel econòmic vora Sant Sebastià i fent el trajecte en cotxe que consumeix igual per un que per cinc.

Em fa especial il•lusió un trajecte que recordo haver fet diverses vegades de solter i arribar i gaudir del barri antic de la capital guipuscoana, de la Contxa i d’Igeldo, de la seva gastronomia i de la seva bellesa estructural. Vull anar també a Irun i a Hondarríbia. Per encarar la tornada amb el cervell preparat deixo l’ordinador a casa amb la previsió que a partir de dimarts s’haurà de convertir en una extremitat més del meu cos. Aquest és l'apunt cent cinquanta, un bon número per arribar a Pasqua.

1 comentari:

Unknown ha dit...

He visitat tres cops aquesta excel·lent ciutat (quan encara no existien les càmeres digitals!), i quelcom em diu que la propera no tindrà res a veure el tast inicial que vaig fer-ne fa una colla d'anys... serà també un viatge amb família i amb nens. I si! Costa molt poder planejar coses amb com està el panorama econòmic... fins-i-tot sense sortir de casa costa arribar a finald e mes...